Algemeen
- Komen de kleuren van de producten uit de webshop altijd overeen met de geleverde producten?  
- Heb ik garantie op mijn bestelling?
- Hoe staat het met de privacy van mijn gegevens? 

Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling? 
- Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
- Wat als een product niet op voorraad is?
- Kan ik de producten ergens bekijken?
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Betalen
- Hoe kan ik betalen?
- Waarom zie ik Sisow als ik betaal via iDEAL?

Verzending
- Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd? 
- Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
- Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
- Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
- Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Afhalen
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
- Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
- Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Retourneren
- Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Kan ik mijn bestelling omruilen?
- Waarom betaal ik verzendkosten voor het retourneren van een bestelling?
- Waar stuur ik mijn retourzending heen?

Algemeen
- Komen de kleuren van de producten uit de webshop altijd overeen met de geleverde producten?            
Elke computer/tablet/telefoon heeft zijn eigen kleurinstellingen. Daardoor kan het zijn dat de kleuren op de foto net wat verschillen van de kleuren van het product. Wij doen ons best om een zo duidelijk mogelijk beeld te geven van onze producten. Mocht je hierover vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen.
- Heb ik garantie op mijn bestelling?
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Dus: puzzelstukjes moeten in elkaar passen en met een gieter moet je de bloemen water kunnen geven.  Is er iets mis met een product, neem dan contact met ons op via info@hoge-ramen.nl of (als de winkel open is) telefonisch via +31 (0)570 611438. We overleggen dan met jou hoe we het probleem zo goed en snel mogelijk op kunnen lossen. 
- Hoe staat het met de privacy van mijn gegevens? 
Wij maken gebruik van een beveiligde SSL-verbinding. Dit betekent dat jouw gegevens niet onderschept kunnen worden door derden.

Bestellen
- Hoe plaats ik een bestelling? 
Zie bestelinformatie voor een uitgebreide uitleg. 
- Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
Lukt het niet om een bestelling te plaatsen of twijfel je over een aankoop? Je kunt ons als de winkel open is bereiken op +31 (0)570 611438. Is de winkel gesloten of stuur je liever een mailtje? Dat kan naar info@hoge-ramen.nl. 
We helpen je graag en vinden het geen moeite om extra productinformatie te geven.
- Wat als een product niet op voorraad is?
Het kan zijn dat een product tijdelijk niet leverbaar is. In dat geval kan je het beste telefonisch contact met ons opnemen op +31 (0)570 611438 (als de winkel open is) of info@hoge-ramen.nl. Wij laten je dan weten wanneer jouw artikel weer leverbaar is. 

- Kan ik de producten ergens bekijken?
Ja, wij hebben naast de webshop ook een stenen winkel. Tijdens openingstijden ben je natuurlijk van harte welkom om de producten in het echt te komen bekijken.
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Om het voor de klant, en onszelf, overzichtelijk te houden, hanteren wij twee bedragen voor de verzendkosten. 
Brievenbuspakje: €3,50
Je krijgt van ons een code, waarmee je de status van je Brievenbuspakje kunt bekijken via de MijnPakket app, mijnpakket.nl en in MijnPost.
Pakketpost: €6,50
Past je bestelling niet door de brievenbus? Dan betaal je €6,50. Ook dan ontvang je van ons een code, waarmee je de status van je pakketje in de gaten kunt houden. 
Komt je bestelling boven de €100,-? Dan betalen wij de verzendkosten. 


Betalen
- Hoe kan ik betalen?
Via iDEAL, vooraf overmaken of bij het afhalen van jouw producten. Bij overmaking versturen wij de bestelling zodra het geld op onze rekening staat. 
- Waarom zie ik Sisow als ik betaal via iDEAL?
Sisow verzorgt voor ons de iDEAL betalingen.

Verzending
- Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
We streven ernaar om je pakketje binnen 2 dagen bij je te bezorgen. De meeste van onze producten hebben we op voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren. Bij grote drukte kan het echter voorkomen dat producten niet direct leverbaar zijn. We zorgen ervoor dat jouw pakketje uiterlijk binnen 5 werkdagen bij je wordt bezorgd.  Als de levertijd langer is nemen we hierover contact met je op.  
- Hoe wordt mijn bestelling geleverd? 
Al onze pakketjes worden geleverd via PostNL.
- Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?
Het Brievenbuspakketje past gewoon door jouw brievenbus. Is de brievenbus te klein of vol? Dan belt PostNL bij je aan. Ben je niet thuis?  Dan wordt de volgende 2 dagen nogmaals geprobeerd het pakket af te leveren. Lukt dat niet, dan is jouw bestelling daarna af te halen op het dichtstbijzijnde PostNL Servicepunt in de buurt. Je ontvangt een bericht daarvan in de brievenbus.
- Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
Natuurlijk! Dit kan je aangeven tijdens “stap 2 - je gegevens” van het bestelproces. Zet het vinkje bij ‘ik wens een afwijkend afleveradres op te geven’ en vul het adres van de ontvanger in. 
Als je bestelling als kadootje wilt laten bezorgen, kun je bij  “eventuele opmerkingen” aangeven of je het pakket als kado ingepakt wilt hebben en kan je een persoonlijke boodschap toevoegen.
- Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Via de mail houden wij je op de hoogte van jouw bestelling. Op het moment dat jouw bestelling wordt verzonden ontvang je een e-mail. Daarin vind je een track & trace-code waarmee je de bestelling kunt volgen. 
- Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
Heb je van ons wel een mail met code ontvangen, maar zit je na 5 dagen nog steeds op je pakketje te wachten? Of merk je dat er bij de levering iets stuk is gegaan? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dit kan telefonisch of via de mail.

Afhalen
- Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja! Geef in je winkelwagen bij betaalwijze aan dat je wilt betalen bij afhalen. Per mail ontvang je een orderbevestiging en een bericht wanneer je pakketje klaar staat om afgehaald te worden. 
- Wanneer en waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Je krijgt van ons een e-mail als je pakketje klaar staat om afgehaald te worden. Over het algemeen is dit binnen 2 werkdagen, maar dit kan oplopen tot 5 werkdagen. Wacht dus tot je van ons een e-mail hebt gehad met het onderwerp “Klaar om af te halen”, we zouden het zonde vinden als je voor niets naar de winkel komt. Klik hier voor de openingstijden van de winkel. 
- Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Hoge Ramen
Grote Overstraat 50
7411 JD  Deventer

Retourneren
- Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voldoet het product toch niet aan je verwachtingen? Stuur dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een mailtje met daarin vermeld: het ordernummer, de artikelen die je terug wilt sturen en eventueel de reden van het retourneren. Zodra je een bevestiging van dit mailtje hebt gehad kan je de artikelen terug sturen. Vergeet niet een ingevuld retourformulier toe te voegen. 
Wij geven alleen geld terug als:
- de artikelen in de originele en onbeschadigde verpakking zitten
- de zending voldoende gefrankeerd is (de kosten van het terugsturen betaal je zelf)
Wij zorgen dat je het betaalde bedrag binnen 14 dagen op je rekening hebt.
- Kan ik mijn bestelling omruilen?
Stuur een e-mail naar info@hoge-ramen.nl met daarin je naam, ordernummer, wat je wilt terugsturen en wat je daarvoor in de plaats wilt ontvangen. Je hebt 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen.  In geval van ruilen neemt Hoge Ramen eenmalig de kosten voor het opnieuw verzenden van het omgeruilde artikel voor haar rekening. 
- Waarom betaal ik verzendkosten voor het retourneren van een bestelling?  
Een retourzending is voor rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten betaalt voor het retourneren van het product. Verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald, krijg je wel terug. Hoge Ramen is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekraken tijdens het transport. Vraag daarom altijd om een track & trace-code en bewaar deze totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat jouw pakketje onbeschadigd bij ons is aangekomen.
- Waar stuur ik mijn retourzending heen?
Hoge Ramen webshop
Grote Overstraat 50
7411 JD  Deventer

© 2014 - 2017 hoge ramen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.